Leuk dat je er bent!

Hallo vriend, vriendin, familielid of goede kennis. Wat leuk dat je er bent, gezellig! Kom snel binnen, dan geef ik je een rondleiding!

Ja, dit is mijn nieuwe stekkie. Dit is de plek waar ik de aankomende tijd – wellicht wel de aankomende jaren – van alles van mezelf zal laten zien en horen. Echt mijn plekje dus. En ik vind het zo gezellig dat jij nu langskomt om even te kijken!

Het plekje heb ik versierd op de manier die ik mooi vind. Natuurlijk hoort daar dan een religieuze afbeelding bij. Tja, je kent me – overal verzamel ik religieuze dingen om me heen…

Onderaan deze pagina staat een witte balk met daarin ‘Email address’. Als je wil, kan je daar je mailadres invullen. Telkens als ik dan iets verander of toevoeg aan deze mooie plek, krijg je daar dan automatisch bericht van in je mailbox. Handig he? Het lijkt mij wel leuk als je daar je mailadres achterlaat, dan weet ik in elk geval zeker dat je me hier nog eens komt opzoeken!

Daar onder staat een link naar de pagina ‘contact gegevens’. Mocht je willen weten waar ik me – als ik niet op dit stekkie ben – bevind, klik dan daar op!

Natuurlijk zou ik het ook erg leuk vinden als jij af en toe eens iets toevoegt aan deze plek. Ik vind het altijd heerlijk om de ruimte om me heen te versieren met spullen waarmee ik me jou – vriend, vriendin, familie of goede kennis – kan herinneren. Dus laat vooral eens iets van jezelf achter!

Verder staan er eigenlijk weinig spannende of opmerkelijke dingen op dit plekje. Maar kijk gerust even rond en blijf nog even hangen! En hopelijk zie ik je hier snel weer, dat lijkt me gezellig. Anders is het ook maar zo alleen…

Hopelijk tot snel!

2 thoughts on “Leuk dat je er bent!

  1. Hoi Maris,
    Nou, je kamer valt toch mee. Het uitzicht is inderdaad totaal anders dan in Nijmegen, maar ook heel wat rustiger. Zoals je het laatste bericht (of moet ik blog zeggen) weer hebt geschreven, die schrijver blijft in je zitten, wie weet ….
    Vast een heel fijne zondag met mooi weer en heel veel liefs en xxx van
    pap (komt net binnen) en mij.

Leave a Reply

